Thursday, February 17, 2011

The Beginning...

As-salam..

sebagai permulaan, mari saya story sikit pasal bagaimana bermulanya minat mengait..

minat mengait ni bermula sejak preggy..mean dalam 5 bulan kebelakangan ni aje..bukan sejurus selepas mengandung..take a few month, baru minat nak mengait..meluap2 rasa ingin mengait..so laju2 mintak hubby temankan beli crochet hook dan benang kait..saya belajar mengait semuanya dari internet..internet di hujung jari kan...

You tube banyak kasi info yang sangat berguna..selain tu daripada Free crochet pattern..
saya buat blog ni sekadar ingin berkongsi hasil yang saya dah buat.. if berminat boleh la tempah..harga sangat berpatutan. saya buat crochet di kala lapang sahaja..saya seorang pekerja makan gaji aje..so lepas time kerja or malam2 sementara tunggu hubby balik kerja, baru saya mengait..tengok kelapangan

pada mulanya tak berniat sangat nak mengambil tempahan ke ape..sebab memang buat suka-suka sementara tnggu si kecil keluar..bila ada yang berminat saya terdorong pulak nak ambil tempahan..boleh tingkatkan saya punye kemahiran dan ade motif la sikit kan..

apa2 jua persoalan, boleh hubungi saya ye..

YM: fisz_0511@yahoo.com
google talk: norhafiszah@gmail.com
 email: boleh guna 2-2 alamat email di atas

No comments: