Tuesday, February 21, 2012

KALENDAR TEMPAHAN & HARGA BARU

as-salam

selepas ada sedikit perbincangan dengan seorang sahabat ni, saya kongsikan dengan anda kalendar tempahan crochet. yang mana akan diupdate status tempahan yang anda tempah.

saya seorang ibu kepada Atirah yang berusia 9 bulan ++ dan pekerja 830-530 ptg.maka saya hanya mampu siapkan sekurang-kurangnya 2  helai topi/kopiah sahaja(headband 3-4)..sekiranya masa terlebih, mungkin boleh siapkan lebih topi.tapi saya hadkan hanya 2 topi..so sekiranya anda tempah minggu tersebut, dan kalendar sudah penuh, maka akan dilanjutkan kepada minggu berikutnya :)

selain itu, saya juga ingin memberitahu, setiap tempahan crochet yang telah dibayar akan disenaraikan pada kalendar. tempahan crochet yang belum dibayar akan masuk dalam status pending ya..(tapi boleh bertolak ansur..sila sms/pm saya ye)

sila rujuk kalendar sebelum menempah ye :)..so anda boleh ramalkan bila tempahan anda akan siap :)

harga telah distandardkan kepada :-

rm 20-25 untuk topi
rm10 untuk headband
rm13-18 untuk kopiah

* postage adalah rm 5

untuk tempahan atau pertanyaan lanjut sila email atau sms sy(ada wassup lebih bagus)
norhafiszah@gmail.com
0136323715

No comments: