Thursday, September 13, 2012

PROMOSI: Sticker /Label yang murah!!!!

as-salam..

(banyak lagi contoh..sila tekan PAGE-STICKER kt atas tu ye)

korang suka tak sticker macam ni???
1)sesuai untuk dilekatkan pada harta benda anak kita supaya tidak hilang atau tertukar dengan orang lain??







2) atau untuk perniagaan korang..untuk dilekatkan pada botol/bekas atau apa sahaja bagi menampakkan alamat dan no telefon supaya lebih mudah pelanggan menghubungi korang..boleh jugak meletakkan perincian  tentang benda yang korang jual :)mari tengok contoh:)










3) sesuai jugak untuk sticker pada hadiah/gift untuk hari jadi anak, untuk majlis perkahwinan dan majlis bertunangan.atau apa sahaja majlis yang korang nak buat..


















mari kita tengok harga nya ye,.murah je uols..sangat mampu milik..



berminat tak??kan saya da cakap..murah je :)

postage ke semenanjung malaysia RM3
sabah/sarawak RM6

contact saya ye

sms: 0136323715
email: norhafiszah@gmail.com

3 comments:

amani said...

salam, akak, saya minat yang mcm Nasska Communication tu..nak tempah:-)

fiszah_pjo said...

AMANI..jap ye dik.akak nk letak kod jap ye :)awk emel akak detail ye

amani said...

yeayy..tq ya!