Monday, June 25, 2012

tempahan raya 1: Kopiah kait

as-salam

tempahan untuk raya sudah bermula..alhamdulillah ada la sikit-sikit tempahan..masih dalam kawalan lagi:)
ini order dari kak linda..teman sepejabat..dia orderkan kopiah, boy hat dan headband..hari ni saya nak paparkan gambar kopiah dulu..

ini pattern saya buat dari Amani..tq dear..

sebenarnya kak linda request pattern lain..tapi saya buat 2 kali, tak menjadi..2 kali bukak balik..at the end, saya betul2 give up nk cuba lagi..so saya proceed dengan pattern yang selalu saya buat ni..(proceed atas persetujuan kak linda  oke!)

so ini la kopiah kelabu hitam untuk ammar..kak linda request tak nak nama :)..kopiah yang simple je kan :)



kalau korang berminat untuk tempah kopiah untuk anak bujang korang, please bear in mind, hanya pattern ni sahaja saya mampu kaitkan..pattern lain saya mintak ampun..memang tak pandai..huhu..kang tak simetri hasil kopiah tu..huhu..so saya hanya open untuk pattern ini sahaja..boleh pilih 2 warna yg korang suka :)

do let me know ya..
emel: norhafiszah@gmail.com
sms: 0136323715

No comments: