Thursday, June 7, 2012

my small crochet blue purse

as-salam

sudah lama takde projek crochet baru kan..rindu tak??hehe

ada banyak yang telah 3/4 siap..last touch up je pending memanjang..bab nak jahit lining dan jahit zip..saya rasa cam fails aje buat benda alah tu..tak kemas..huhu..

saya crochet purse biru ni dah lama..rasanya siap 2 minggu lepas lagi..tapi pending lama betul..takde mood nak jahit zip dan lining even da ada zip tu..huhu..

taraaaa..ini la purse comel saya..boleh letak duit dan hp..sesuai utk saya bawak g lunch kt opis,hehe..



purse ni saya crochet guna cotton yarn dari Indonesia..beli dari kak As linda..seronok betul guna cotton yarn ni..tak berbulu..ai like it so much..even saiz benangnya adalah separuh lebih kecil dari local yarn..huhu..

saiznya:-
panjang 7inci
lebar 4 inci

No comments: