Tuesday, January 17, 2012

crochet pink hat+ cream rose , green earflap, white orange headband

as-salam

lambat update pasal crochet ni..busy dengan kerja sikit..huhu..sory sangat yang meng"order"..korang bersabar la ye..kalau tak dapat menunggu,  korang tempah kt orang lain la ye..huhu..saya mmg siapkan lambat :(...

ini tempahan dari Nisa dari Teluk Panglima Garang..untuk anak dara beliau yang berusia 3 bulan++..baby kan kurang rambutnya..so nisa order 2 topi dan 1 headband..






gambar headband saya upload kemudian ye..sebab tak sempat nk snap bateri kamera out..so snap guna hp..so tak dapat nak transfer sekali..nnti saya update ye

if berminat, boleh email saya atau sms saya..gtau nak warna atau pattern macam mana:)

0136323715

p/s: saya buat masa lapang je tau..saya berkerja opis hourr..huhu..so if berminat nak tempah korang harus bersabar..hhuuh..sebab lambat nak siap :(

1 comment:

nisa said...

waahhhh..cute gila....suka222 tgk yg ada nama tu..pandai pon buat..kate tak pnh buat tapi cantik tu..tau sume letak nama baru cool...huhu...pos tak smpi lg..tak sbr nak pki...